Abia astept sa creasca iarba. Daca apasati pe poza si mariti imaginea, veti intelege de ce.

Cat timp iarba este inalta, nu se vede gunoiul din padure si pot sa ma mint ca avem o padure frumoasa.

Noi, cernavodenii, nu cred ca suntem surprinsi de cate gunoaie s-au adunat in ultimii ani in zona Stadionului din cartierul Trust, dar sunt sigur ca daca ar veni un strain sa alerge pe stadion s-ar speria in ce conditii traim.

Nu stiu cum de s-au adunat atatea gunoaie acolo, probabil ca e de la vantul care imprastie pungile si hartiile din tomberon, insa acolo sunt si obiecte grele care nu pot fi ridicate de vant. Probabil sunt oameni care arunca in zona aia cand lipsesc tomberoanele. Habar nu am si nu cutez sa invinuiesc pe nimeni.

Ce este insa putin mai in dreapta, in padure, te ingrozeste si iti vine sa vomiti. Padurea asta a fost un refugiu in natura odinioara. Acum a ajuns groapa de gunoi.

Eu inca ma mir cum de se mai duc perechile de indragostiti in zona aceea. Ce gasesc ei romantic acolo?

In fine, am prins oportunitatea sa-mi spun parearea si sa arat nu numai locuitorilor orasului, dar tarii intregi, ca ne-am obisnuit sa trecem cu vederea lucrurile negative din jurul nostru.

Daca nu strangem noi, nu o sa stranga cainii sau ciorile, cu siguranta. Ceva trebuie facut. Eu doar am spus. Ma intreb daca se va duce vestea pana la cineva care poate propune si organiza o schimbare.

Aveti cu cine trebuie sa vorbesc pentru a remedia aceasta problema? Va rog sa lasati un comentariu. Multumesc!

(articol semnat Sebastian)